Gemeente geeft op 27 dec., aan belasting door, dat ik per 23 dec. woonachtig/verhuisd/ingeschreven ben op nieuwe adres (dus officieel).
,Op 3 jan d.m.v. dig. Id, log ik in bij ‘mijn toeslagen, geef door:
- op 23 dec. verhuist
- huurbedrag verandert
Speelt de datum (was 19 jan )van inlevering sleutels oude adres een rol, bij de definitieve berekening over dat jaar, huursubsidie ,? (dus oude adres uiteraard)
Ben ik in gebreke, gebleven, dat ik dit niet heb doorgegeven ?
Overigens is er geen antwoord te vinden op bovenstaande vraag.
(doorverwijzen naar website Belasting zal geen oplossing bieden)
daarom ‘HELP’, !!!!