BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

huurkontrakt

Bijdrage door gebruiker
05-10-2004
3 reacties

ik heb in mei 2000 een verzoek gedaan aan de woningstichting woensdrecht om als medetekenaar van het huur kontrakt af te kunnen maar dat kon niet schreef men in juli 2000 aan me want ik ben en blijf hoofdelijk aansprakelijk ik wou van dat huurkontrakt af wat volgens mij moest kunnen omdat ik niet langer medetekenaar wou zijn ik heb brief op brief geschreven maar men reageerde er niet op met gevolg dat de hoofdbewoner huurschuld had gemaakt en ik ook door dit erin zit ondanks dat ik van dat huurkontrakt af wou in mei 2000 nu is het al zover dat me auto onder beslag staat ik een inkomen heb van 150 euro verlopige belasting de wegenbelasting moet betalen 93 euro en verzekering van de auto 83 euro alleen omdat men heeft geweigerd me van het huurkontrakt af te halen terwijl ik niet hoofdbewoner was eens want bij de hoofdbewoner heeft men niks gedaan alleen bij mij hadden ze het recht om mij dwangmatig op dat huurkontrakt te houden ik zelf denk dat die woningbouw goed fout zit .

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)