Hallo,
Dit is een principekwestie.
Ik heb een huurcontract (looptijd 36 maanden)voor twee Boston telefoontoestellen via KPN/Primafoon. Kosten euro 7,50 per maand. Kort geleden kwam ik er achter dat de huur van deze toestellen drastisch verlaagd was eninmiddels al langere tijd nog maar euro 2,- kost. KPN gebeld: ik moest naar de Primafoon winkel. Naar de Primafoonwinkel (want ze hebben daar geen telefoonaansluiting dus je moet er wel naar toe). De details zal ik u besparen maar de manier waarop ik te woord gestaan werd, daar lusten de honden geen brood van. Dan maar een e-mail naar KPN gestuurd en eindelijk na meer dan een maand antwoord:
De verwerking van uw e-mail heeft vertraging opgelopen. Onze excuses hiervoor.
Indien u een huurcontract voor een telefoontoestel heeft afgesloten, is het niet mogelijk de huurprijs aan te passen.
U betaalt 3 jaar lang de in het contract afgesproken maandelijkse prijs. Deze is niet onderhevig aan wijziging.
Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geonformeerd.
Nu vraag ik me af: weet iemand of dit terecht is? Ik heb inderdaad een contract getekend,maar is dit zodanig afgetimmerd dat tussentijdse prijsverlagingenniet toegepast kunnen worden?
Een beetje coulance kun je kennelijk ook niet verwachten van de KPN..............................................................
Alvast bedankt.
hENK.