Onlangs heb ik de huur opgezegd van mijn huurwoning. Conform het contract: vóór de 1e van de maand een mail gestuurd en een brief. Geen reactie. Dus gebeld met het de twee telefoonnummers van de verhuurder (vast en mobiel). Mobiel: voicemail ingesproken. Vaste nummer: een bandje, daarna wordt de verbinding verbroken. Ik kan geen aangetekende brief sturen, want een postbus. Wat nu?