Ik ga emigreren of rondtrekken in het buitenland. Ik huur een flat bij een woningbouwvereniging waarvan ik de huur definitief wilt opzeggen. Ik las bij de informatie van de verhuurder dat als je verhuist je verplicht bent een adres aan de verhuurder door te geven, anders zeggen ze de huur niet af. Maar ik heb geen nieuw adres, alleen een Postbus in Nederland. Ik wil aan een vriendin vragen of ze om de zoveel tijd wilt checken of daar post in zit. Er zullen neem ik aan meer mensen zijn die deze ervaring hebben en mijn vraag is hoe ik dit kan oplossen en of een Postbus genoeg is? Alvast bedankt.