mijn vriend en ik zijn uit elkaar en willen de huur opzeggen,het is een vrije sector woning,maar de wongbouw zegt dat we tot augustus tot contract is afgelopen moeten blijven betalen,we hebben zelf iemand gevonden die de huur en de inboedel wil overnemen,kunnen we hier nou echt niks aan doen?