Wij hebben een nieuw appartement gevonden op het internet, gebeld met de bijhorende makelaar ( grand relocation) een bezichtiging geregeld.
het appartement is voor ons perfect. echter is vanaf het begin bemiddelingskosten genoemd van een maand huur..
toen wij alle papier opgestuurd kregen om alles rond te maken zat er een document bij waarbij wij opdracht tot dienstverlening geven en deze moeten ondertekenen. Dus dat grand relocation voor ons een woning gaat zoeken, terwijl we dit zelf hebben gedaan. volgens mij is dit niet helemaal correct.Omdat volgens mij de courtage betaald dient te worden door de opdrachtgever en dat is in dit geval de gene van wie het appartement is. Maar als wij dit niet betalen krijgen wij het appartement niet.. iemand hier ervaring mee?