Het voorval is dat wij voor onze vakantie in Amerika een vlucht en auto geboekt hebben via Vakantie Experts te Venray. De vakantie Experts hebben de auto op hun beurt weer via SunnyCars geboekt. Daar Sunny Cars zelf geen auto heeft maar slechts een tussenpartij is moesten wij bij aankomst in Amerika de auto ophalen bij Alamo. Bij het boeken van de auto hebben we aangegeven dat de auto moest beschikken over een kofferbak waar wij 2 grote koffer in kwijt moeten kunnen. Volgens de offerte en de website van Sunny cars zou dit kunnen met de Nissan versa (4 deurs) die wij toen ook geboekt hebben.
Bij het ophalen van de auto (in Amerika) bleek de auto echter niet geschikt voor 2 grote koffers . Na een enorme discussie konden we kiezen, deze nemen of bijbetalen. Daar wij 3 weken gingen rondtrekken en wij altijd met onze bagage zaten hebben we gekozen alsnog bij te betalen (288,9 USD) bijbetalen.
Bij terugkomst in Nederland hebben geconstateerd dat dit ook verschilt op de website van Sunny cars en Alamo (we hebben bewijs opgeslagen). Wij hebben Vakantie Experts hier op aangesproken die dit op zijn beurt weer bij Sunny Cars neer gelegd heeft. Zij beroepen zich hier echter op een algemene voorwaarde waarin staat dat je bij Calamiteiten telefonisch contact op moet nemen ( ter plaatste) wat wij in alle hektiek en een vermoeide reis niet gedaan hebben. Hier zijn we echter niet op gewezen bij het ophalen van de auto maar bleek achteraf wel in de voorwaarden te staan.
Wat kunnen we nu doen?