Bij ons in de straat staat een koophuis en het wordt verhuurt aan een uitzendbureau. Die heeft er 10 Polen in gezet en die betalen elk 400 euro per maand. KASSA.
Volgens de officiele bewoner mag dit voor een periode van 2 jaar. Maar wij geloven daar niets van. Wie weet of dit inderdaad mag? Als het mag doen wij dit ook en ga ik lekker 2 jaar in een warm land zitten. Onderwijl verdien ik nog geld ook.