BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hulp van de belastingdienst

Bijdrage door gebruiker
26-03-2024
14 reacties
Vier keer gebeld met de belastingtelefoon; 4 keer een ander antwoord; 4 keer een onjuist antwoord. Vervolgens een afspraak gemaakt op één van de kantoren. Eerste medewerkster: wist niet eens wat loonheffingskorting was en het bedrag kwam haar ook niet bekend voor; medewerkster twee kwam ook niet verder en tuurde alleen maar op het scherm en riep (telefonisch) de hulp in van een derde medewerkster; de telefoon werd mij gegeven om met haar te praten. Nimmer dergelijke onzinnige vragen gehoord. Maar het vervelendste is nu: ik heb nog geen antwoord; wat moet ik nu doen om op een simpele vraag antwoord te krijgennaar
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.