Hulp gezocht bij aanvraag Wet Wij
Een vraag wij moeten voor onze zoon een uitkering aanvragen bij de gemeente Wet Wij
maar nu heeft hij spaargeld dus geen uitkering , maar weet iemand of hij dan wel hulp krijgt bij het zoeken naar werk.--
Want alleen lukt hem dat niet . Hij werkt nauwkeurig maar zijn snel heid is te laag, maar voor de wajong uitkering was hij te goed.
bedankt voor het meedenken