BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hotel Piccolo

Bijdrage door gebruiker
24-05-2007
6 reacties

Maart 2006 ben ik lid geworden bij Hotel Piccolo. Jij krijt een kaart en daarmee kunt jij voor een goedkoper prijs op vakantie. Helaas heb ik de kaart niet vaak gebruikt als gewild. Op 8 mei krijg ik een brief van Hotel Piccolo waarin stond dat het is geluk om nog een jaar lid te worden en als er geen tegenbericht komt wordt er op 16 mei 49, 50 geincasseerd. Die zelfde dag had ik geprobeert te bellen naar de telefoon deden het niet ze waren bezig met upgrade. Ik heb een e-mail gestuurd om te laten weten dat ik had geen toestemming geven om nog een jaar lid te worden en dat had ik niet gevraagd en ook niet om de geld van mijn rekening af te halen.

Tot mijn verbazing is het wel gebuurt. Ik heb via de bank geprobeert om te geld terug laten storten maar dat is niet geluk omdat Hotel Piccolo heeft een blokade erop gezet. De incasso is geweigerd. Ik heb gebeld en met een supervisor gesproken omdat ik helemaal hiervoor niet heeft gevraagd en wil me gled terug. Haar antwoord daarop was sorry mw. maar uw bent te laat en dus kan er verder niets meer voor uw gedaan worden en abonners attenderenover opzeggen doenwij niet.Opzeggen kan altijd maar dat wordt pas volgent jaar en nu krijg ik me geld niet terug.

Kan iemand mij helpen? Hoe kan ik me geld terug krijgen? Is het echt te laat?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.