Sinds het mogelijk is online te gokken heb ik verschillende keren bij Holland Casino online gespeeld.
2x heb ik wat geld gestort (100,--), even gespeeld en daarna uit laten betalen en had dat binnen 48 uur op mijn rekening.
Maar de derde keer gaat het mis. Ik stort op 26 okt. € 1.000,--. Speel paar uur, win wat geld en wil mijn eigen geld plus winst, samen € 1250,-- uit laten betalen.
In mijn account wordt dit bedrag afgeschreven. Krijg ook via e-mail bevestiging dat het geld is uitbetaald.
Maar in mijn account blijft bij SEPA, dat het geld daadwerkelijk moet overmaken het woord WACHTEN staan. En tot op vandaag heb ik geld nog niet ontvangen.
Wat het nog ergerlijker maakt is dat klantenservice niet reageert op mijn e-mails met de vraag wat er aan de hand is.
Wel bevestiging dat ik e-mail heb gestuurd met ticket nummer. Maar geen verdere reactie meer.
Mijn vraag aan jullie: wat kan ik nog meer doen? Telefonisch kom ik er niet doorheen wegens te druk.