hallo beste mensen,
ik heb weinig van me laten horen omdat ik niet zo goed met de website kan opschieten qua terug reageren. Freya ik heb inderdaad vorig jaar de eindrekening ontvangen waarbij de netbeheerder de nieuwe maandbedrag heeft doorgegen. volgens mijn nieuwe leverancier is er toch iets mis. dus het is afwachten. Bedank allemaal voor de reacties,ik heb zeker wat aan.
gr jeri