BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoge bemiddelingskosten hypotheekshop en slechte service

Bijdrage door gebruiker
22-01-2017
4 reacties
Rond half september ben ik bij de Hypotheekshop binnen gelopen om hun te laten bemiddelen in het kopen van een huis.
Pas op 23 december is dit gelukt. In het traject om tot het finale accoord te komen zijn er zo veel fouten gemaakt, dat ik de kosten voor hun bemiddeling terug wil. Zij vragen 2750 euro en nog eens 400 euro voor een overlijdensrisicoverzekering. Dat is best veel. Wat krijg je hiervoor:
-verkeerd invullen burgelijke stand
-verkeerd invullen rookgedrag overlijdensrisicoverzekering
-te lageoverlijdensrisicoverzekeringafgesloten
-vergeten arbeidsrisicoverzekering af te sluiten
-verkeerd adres op de stukken
-verkeerd uitgevoerde taxatie(verbouwing was niet meegenomen)

enz. enz. enz.
Een hele waslijst. Ik heb hierop een klacht geschreven met alle data en acties en reacties. Hun reactie laat zich al raden natuurlijk. Zij ontkennen bijna alles.

Mijn gratis advies: Ga voor een hypotheek NOOIT naar de hypotheekshop.





Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.