Geacht forum,
Wij hebben met onze familie 3 dagen geboekt voor een groepsaccomodatie. De factuur is inmiddels in huis en hierop wordt gevraagd om per direct een aanbetaling te doen van ca. 37 % van het totale bedrag, het restant dient 1 maand voor het verblijf betaald te zijn. Is dit normaal? Ook de borg van 200,= zit reeds in het totale bedrag verwerkt. We worden steeds gewaarschuwd om b.v. bij het boeken van een reis, vooral te kijken of een reisbureau SGR/ANVR geregistreerd staat. Bij deze accomodatie kunnen we dit niet controleren.
We hopen dat er iemand is, die ons kan adviseren.
Dank U wel.