BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoe verder met ING?

Bijdrage door gebruiker
12-09-2019
6 reacties

Beste mensen
Ook ik heb te maken gehad met de ING over de scanner. Het antwoord dat ik kreeg was zeer teleurstellend. Duidelijk kreeg ik te horen dat wanneer je een scanner wilt hebben om te bankieren je de mobiele app niet meer kunt gebruiken en de app komt te vervallen. Wil je alleen mobiel bankieren dan kun je niet ook bankieren met de scanner. Dus de ING stelt je voor de keus. Of je kiest voor een scanner en dan kun je de app niet meer gebruiken of je kiest voor de app en dan kun je de scanner niet gebruiken. Dit heb ik geconcludeerd op basis van het verwarde telefoongesprek.

Bij de ABNAMRO bijv. heb ik wel de keus uit twee mogelijkheden. Ik kan bij die bank zowel via de e-identifier als via de mobiele app betalen. De ING laat je geen keuze mogelijkheid.
Ik vind dit een vreemde en vervelende zaak. Je bent niet altijd in de gelegenheid om met een scanner dus op je laptop of desktop te betalen en ook wil je niet altijd betalingen via de mobiele app doen.
Ook deed de medewerkster heel schamper over het gebruik van de QR code. De informatie die via Kassa kwam kende zij helemaal niet.
Ik hoor graag uw reactie

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.