Goedemiddag,
Mijn ouders hebben via internet een tafel besteld bij Rofra Zwolle.
Er is een aanbetaling gedaan van maar liefst €400,00. En natuurlijk kregen mijn ouders een termijn waarin deze tafel geleverd zou worden (dit was in week 26 van 2021).
Maar wat schetst hun verbazing........om de 2 weken krijgen mijn ouders een mailtje dat de levering van de tafel met 2 weken opschuift. Nou zijn mijn ouders niet de moeilijkste, maar na de zoveelste mail, dat het in week 40 aankomt vinden ze nu wel irritant!! Al die tijd zitten die mensen al zonder tafel, met het gevolg dat mijn ouders de offerte willen ontbinden. En dus ook het aanbetaalde bedrag van €400,00 terug willen hebben. Rofra heeft heel netjes kleine lettertjes op de achterkant gezet met dat de datum geen fatale datum van leveren is, en dat het altijd verplaatst kan worden. Ik zie het gebeuren dat mijn ouders over 2 jaar nog zitten te wachten op een tafel van de Rofra, die dan al zwaar uit de tijd is!! Nu mogen (jaja) mijn ouders van de Rofra wel ontbinden maar de €400,00 zijn ze kwijt, klinkt mij raar in de oren. Heel kort door de bocht betalen mijn ouders dan €400,00 voor alle weken dat ze hebben zitten wachten op de tafel van Rofra, raar.....Maar u snapt hem wel, hoe kunnen mijn ouders ontbinden en hoe krijgen ze die €400,00 terug?