Ik heb met Dexiabank een afspraak gemaakt, dat de restschuld in een keer betaald zal worden door mij na afloop (24 november 2003) van mijn effectenlease-overeenkomst van drie jaar. Nu hoor ik op de T.V journaal van 12 november 2003, dat een mevrouw een uitspraak van een rechtbank te Amsterdam binnen heeft, en misschien haar schuld niet hoeft te betalen aan Dexiabank/Legiolease, omdat de bank heeft vezuimd haar te vertellen dat niet alleen haar inleg maar ook de restschuld betaald moet worden! Mevrouw dacht dat ze alleen haar inleg kwijt zou zijn bij een slechte beurs in drie jaar.Wat moet ik nu doen na 24 november 2003, alsnog mijn afspraken na komen? en betalen?, of afwachten wat er verder gaat gebeuren.P.S Mijn restschuld zal doormiddel van een tweede hypotheek betaald worden.