BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Hoe nu verder?

Bijdrage door gebruiker
12-11-2003
4 reacties

Ik heb met Dexiabank een afspraak gemaakt, dat de restschuld in een keer betaald zal worden door mij na afloop (24 november 2003) van mijn effectenlease-overeenkomst van drie jaar. Nu hoor ik op de T.V journaal van 12 november 2003, dat een mevrouw een uitspraak van een rechtbank te Amsterdam binnen heeft, en misschien haar schuld niet hoeft te betalen aan Dexiabank/Legiolease, omdat de bank heeft vezuimd haar te vertellen dat niet alleen haar inleg maar ook de restschuld betaald moet worden! Mevrouw dacht dat ze alleen haar inleg kwijt zou zijn bij een slechte beurs in drie jaar.Wat moet ik nu doen na 24 november 2003, alsnog mijn afspraken na komen? en betalen?, of afwachten wat er verder gaat gebeuren.P.S Mijn restschuld zal doormiddel van een tweede hypotheek betaald worden.

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)