BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoe lang mag iets in reparatie zijn?

Bijdrage door gebruiker
07-11-2008
3 reacties

Ik wist niet zeker of dit thuishoorde onder Recht of Computers... Ik heb mijn EHDD te reparatie gebracht naar het verkooppunt. Er werd me al verteld dat hij vrijwel zeker vervangen moest worden. Ze hebben het in ieder geval naar de fabrikant gestuurd. Na bijna een maand heb ik de verkoper gevraagd om een status update. Deze was overigens erg snel en behulpzaam. Hij zei dat het product ter vervanging bij de fabrikant lag.3 weken later heb ik nogmaals geïnformeerd. Hij vertelde mij dat de fabrikant had aangegeven dat het product niet meer leverbaar is. Dat is allemaal mooi en aardig, maar dan heb ik toch recht op een vervangend product?Mijn vraag is nu: Hoe lang mogen ze mij laten wachten op een vervangend product? Ik zat op het moment dat ik de EHDD inleverde nog binnen de 1 jaar garantie. Deze verloopt overigens over 4 dagen. Maar dat kan toch geen kwaad, hoop ik?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.