BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoe krijg je je rechtmatige geld van ABN-AMRO.

Bijdrage door gebruiker
15-02-2024
100 keer bekeken
13 reacties
Afbeelding bij deze post - Hoe krijg je je rechtmatige geld van ABN-AMRO.
Ik ben een van de vele - inmiddels ex - klanten van ABN-AMRO die een persoonlijke compensatievergoeding aangeboden heeft gekregen, en deze in begin september 2023 al heeft geaccepteerd. Mijn vergoeding zou, na o.a. twee weken bedenktijd, uiterlijk op 20 oktober 2023 betaald worden, een periode die ABN-AMRO genegeerd heeft, door zich nu al maanden te verschuilen achter vertraging, en het feit dat ze geen tegenrekening van mij hadden, die ze al in september 2023 in bezit hadden (waarvan bewijs)
In de sporadische mails van ABN-AMRO valt in de laatste 2 op 2 februari te lezen dat mijn vergoeding binnen enkele werkdagen overgemaakt wordt, en in mijn op 9 februari dat mijn compensatievergoeding uiterlijk op 13 februari op mijn rekening zou staan.
Het is nu 15 februari en ik heb nog geen cent ontvangen, en de oorspronkelijk uiterste betaaldatum van 20 oktober ligt al bijna 120 dagen achter ons.
Hoe kan ik ABN-AMRO dwingen om hun compensatieverplichting en gedane beloften na te komen, want ik loop letterlijk tegen een muur op bij deze leugenachtige bank?
M Mulder
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.