Canaldigitaal beloofde op 23 okt in een email ons, het teveel betaalde abonnementsgeld terug te betalen. Ze zouden ook het abonnement aanpassen. Ze deden niets. Ik heb ze een email gestuurd en kreeg een standaard email. Het antwoord was dat mijn vraag niet beantwoord kon worden. Ik moest maar naar de veel gestelde vragen op hun website gaan. Ik heb het nog een aantal keer geprobeerd maar steeds hetzelfde antwoord.
Op 23 Okt heb ik het probleem, ten einde raad aangemeld op klachtenkompas . Ik had toen ook geprobeerd het via hun e-mailadres “vragen@canaldigitaal.nl “te regelen en kreeg steeds hetzelfde standaard e-mailtje als antwoord. Een kwartier nadat ik bericht had gekregen van de klachtenkompas, dat het Canaldigitaal niet mee wilde werken, kreeg ik een email van Canaldigitaal, dat ze alles in orde zouden maken. Helaas niets en nu begint het van voren af aan. Ik vermoed dat dit hun manier van werken is. Als je geen tijd hebt of weinig energie dan moet je het wel opgeven.
Wij betalen sinds maart 2012 dubbele abonnementskosten door een fout van Canaldigitaal. Er moet 1 maal een basis abonnement betaald worden en EUR 1 extra voor een grijskaartje voor een tweede televisietoestel in huis.
Alle e-mails over deze zaak heb ik bewaard.
Wat kan ik het beste doen?