BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoe kan ik het juridisch loket bereiken

Bijdrage door gebruiker
03-09-2014
8 reacties
Ik probeer contact te krijgen met het Juridisch Loket, maar dat wil maar niet lukken. De chat is altijd gesloten, ook op de openingstijden, mailen versturen lukt niet (of ze antwoorden gewoon niet) en ik heb al een paar keer gebeld, maar krijg steeds een bandje voor 20 cent per minuut, waarop staat dat de wachttijd langer dan 3 minuten is. Ik heb 5 minuten gewacht en een keer 7 minuten, maar langer dan 3 kan ook wel een uur zijn.
Ik kan er niet langs gaan nu, ben al een tijdje ziek en dat duurt voorlopig nog wel even.

Iemand een idee hoe ik ze te spreken krijg zonder failliet te gaan aan telefoonkosten?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.