Heb een bovenwoning die is hypotheek vrij en nu komt er een benedenwoning op de markt die ik wil kopen.
Maar daar moet nog veel aan gebeuren en dit wil ik op mijn gemak gaan doen.....zeg ff een jaar.
Ik heb eigengeld...ik zou de woning kunnen kopen maar dan is er niet veel meer over voor de verbouwing.
Ik wil mijn huidige woning eigenlijk nog niet te koop zetten vanwege de verbouwing mocht het evt uit lopen.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken.