BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

hoe geld terug na onterechte aanmaning?

Bijdrage door gebruiker
17-12-2009
17 reacties
In januari hebben wij een bestelling geplaatst bij Bol.com. Deze hebben wij in februari betaald. We kregen een aanmaning van Accountergroup, hierop hadden wij niet gereageerd (wij hadden toch al aan bol betaald). Daarna kregen wij nog een aanmaning met zo veel extra kosten dat we deze maar betaald hebben in april er van uit gaande dat ze dit weer terug zouden betalen als ze zouden zien dat wij al betaald hadden. Ik heb meerdere mails gestuurd naar Accountergroup maar ik krijg steeds wazige mails terug waarin ze informatie vragen hoe wij betaald hebben, met welke rekening, wanneer enz. maar dit heb ik al meerdere malen doorgegeven. Hoe kan ik nu het geld terug krijgen inclusief € 20,= aan extra kosten die wij aan Accountergroup moesten betalen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.