Na een rechtszaak die ik gewonnen heb is het geld naar het advocaten kantoor overgemaakt. Meteen toen zij het geld hadden ontvangen belden ze op en vroegen of het oké was als hun kosten er mee verrekend werden. Het verschil zou dan worden overgemaakt. Had ik geen probleem mee want volgens de advocaat waren de meeste kosten al betaald middels een eerste betaling mijnerzijds van 2.500 euro. Pas na meerdere telefoontjes en ruim een maand later dan afgesproken werd het geld dan eindelijk overgemaakt. Tot mijn verbazing kreeg ik echter nog niet eens de helft van het bedrag waar ik op had gerekend. In plaats van iets meer dan 2.500 euro werd er ruim 7.500 euro aan kosten in rekening gebracht. Omdat dit mijns inziens toch wel erg veel was, zeker gezien de opmerking van de advocaat dat de meeste kosten al waren voldaan, heb ik de telefoon gepakt om een specificatie van de kosten op te vragen. Na diverse telefoontjes en beloftes een specificatie toe te sturen heb ik nog niks ontvangen. Toen maar eens een aangetekende brief gestuurd maar ook hierop kwam geen enkele reactie. Heb al op internet gezocht naar hoe je een klacht in kan dienen maar daar kom je niet verder dan dat je contact met je advocaat op moet nemen. En dat is nou juist het probleem want die krijg je niet te pakken. Heb meerdere keren de toezegging gekregen dat de advocaat me terug zou bellen maar het blijft angstvallig stil. We zij nu inmiddels 3 maanden verder en het geduld is nu eigenlijk wel op. Vind het ronduit schandalig dat een advocatenkantoor zo met z’n klanten om gaat.