Hallo
Enkele weken geleden heb ik mijn nu ex vriend gezegd dat hy mijn eigendommen voor de deur moest zetten.
Deze heb ik opgehaald.
Bij thuiskomst zag ik dat hij mijn schoenen (13) paar heeft achtergehouden.
Hij geeft deze niet terug omdat hij aan deze schoenen heeft meebetaald.
Als ik dit vooraf had geweten had ik deze schoenen nooit gekocht...
Ik heb geen kassabonnen meer. Slechts 1 paar heb ik met mijn PINpas betaald de overige paren contant.
Heb een angetekende brief verzonden en daarin de schoenen teruggeeist.
Hij heeft gebeld en gezegd dat hij de helft wilde teruggeven maar daar ben ik niet op ingegaan. Heb gezegd dat ik alle schoenen terug wil zoals aangegeven in de brief.
Trek ik nu aan het kortse eind?
Bij voorbaat dank voor uw antwoord.
Met vriendelijke groet,
Mevr. M. [Edit redactie]
Email [Edit redactie]