BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hobbyking

Bijdrage door gebruiker
26-03-2013
7 reacties
Goedenmiddag allemaal ik heb een vraag over het volgende :

Ik heb een product besteld op hobbyking.com(based in Hongkong) , dit werd goed bij mij thuis bezorgt maar helaas bleek het niet te werken.
Gelijk contact opgenomen met de Service desk via de email en een video bijlage toegevoegd om te laten zien dat item niet werkt .

Ik moest het item terug sturen naar een Duits warehouse , dit kosten mij echter wel 13 euro terwijl het product maar 25 euro kost en vroeg hierbij of zei deze kosten zouden vergoeden als ik het product terug zou sturen.
ik krijg in de mail het volgende :

We have confirmed the information regarding your inquiry about shouldering the shipping cost for the faulty product that you would like to send back to us.

Yes, we can issue you bonus store credits if the item would be confirmed faulty by our Warranty team. Also, please attach a photo of your postage slip as a reference for the amount of the shipping fee and please have the product shipped back to our DE warehouse with address:

Nu lijkt het mij dat hier aangegeven word dat ik een vergoeding krijg voor het terug sturen , echter nadat ik contact opneem via chat zeggen ze dat dit niet in hun Beleid staat om een vergoeding hiervoor te geven , ik vertelde dat ik een email heb waarin dit wel wordt aangegeven, maar hier willen ze niks van weten en blijven vertellen dat ik niks terugkrijg.

Wat kan ik hier nou mee doen ? het gaat om een relatief klein bedrag, maar in deze tijd heeft niet iedereen het even ruim :(

Graag hoor ik van jullie ! bedankt

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.