BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Het Nederlandse Muntenhuis - toewijzing munt

Bijdrage door gebruiker
24-04-2005
3 reacties

Heeft iemand anders dit ook meegemaakt:Doodmoe van alle reclameuitingen van genoemd bedrijf heb ik een paar enveloppen ongeopend retour gezonden met daarop de mededeling: Verhuisd. Vrijdag 22 april kwam de zoveelste enveloppe. Mijn man heeft hem deze keer weer geopend. Wat schetst mijn verbazing: Over 2 weken wordt de door ons gereserveerde munt toegestuurd ommdat wij niet af hebben gezegd. Niet dat ik er mee erg druk over maak: ik heb tenslotte niks getekend en wie verplicht mij post open te maken die ik niet wil ontvangen? Ik vraag me alleen af of deze manier van verkopen legaal is. Zeker na de discussie over de goede doelenloterijen die ook ervan uitgingen dat je mee deed, tenzij je een telefoonnr zou bellen om te melden dat je niet mee doet. Wie heeft dit ook meegemaakt en wat kan ik hieraan doen. Ik heb sterk de neiging om ergens (waar?) een klacht in te dienen.

Kan ik deze ongewenste zending houden zonder problemen? Ik ben nl niet van plan om ook nog geld uit te geven om een ongevraagde munt terug te sturen.

BVD voor reacties! Groetjes

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.