BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Herinnering per post of email?

Bijdrage door gebruiker
15-04-2011
8 reacties
Via Lemonweb heb ik een factuur ontvangen welke ik over het hoofd heb gezien. Alle facturen krijg ik gewoon per post. Nu schijnen ze een herinnering te hebben verstuurd naar een email adres wat helemaal niet meer gebruikt wordt voor een lange tijd. Moet herinnering ook niet gewoon per reguliere post verstuurd worden. Omdat ik deze herinnering nooit heb gezien hebben ze een incasso bureau ingeschakeld; Profinca. Overingens de toonzetting en arrogantie is echt onvoorstelbaar maar dat ter zijde. Nu krijg ik een factuur van dit incasso bureau met de hoofdsom, rente, buitengerechtelijke kosten en informatiekosten. Ik heb ze gebeld met de mededeling dat het email adres niet meer bestaat en een herinnering nooit per post is verstuurd. Waarop zij aangaven contact te zullen opnemen met Lemonweb om dit na te trekken. Vandaag kreeg ik per mail de mededeling dat ik WEL DELGELIJK een herinnering heb ontvangen en wel op het email adres wat niet meer gebruikt wordt.... Of ik even met spoed over wil gaan tot betalen. Mag dit zomaar? Zijn ze niet verplicht om een herinnering per reguliere post te versturen? met vriendelijke groet,
Nicole van Puffelen-Huisman
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.