Ik heb halvewege september mijn bestelde 2011 agenda van de hema gekregen. Helaas toen ik hierin keek bleek dat dit geen 2011 agenda was maar een 2010 agenda.
Ik heb toen telefonisch contact opgenomen met de Hema klantenservise om te vragen wat ik moest doen. Ik moest mijn agenda terug sturen en zou het geld terug krijgen.
De agenda werd terug gestuurd op 2 oktober 2010. Hiervan heb ik het tnt post bonnetje nog in mijn portomonnee zitten. 2 weken later belde ik weer op naar de Hema aangezien ik mijn geld nog niet terug had. Kreeg ik op 12 oktober het volgende mailtje:
Geachte heer/mevrouw,
Wij zullen onze crediteurenadministratie opdracht geven uw creditatie zo snel mogelijk uit te voeren. Het gehele proces duurt misschien iets langer. We hopen op uw begrip en bieden u onze excuses aan voor mogelijke vertraging.
Met vriendelijke groet,
HEMA fotoalbum
Consumentenservice
Weer een week later stond het geld alsnog niet op de rekening. Dus heb ik weer opgebeld naar de Hema, hoe het kon dat mijn geld nog niet terug geboekt was. Ja mevrouw, dit duurt 6 weken. Dus ik ben zo netjes geweest om nog 4 weken te wachten, en heb toen weer opgebeld omdat het geld er nog niet opstond. Inmiddels is het nu alweer 19 november en heb ik mijn geld nogsteeds niet terug. En ik heb gisteren 18 november weer opgebeld, en toen gaf de hema aan dat het nog weer eens 6 weken kan gaan duren voordat ik mijn geld weer krijg. Dus dat zou betekenen dat ik op: 30 december in ieder geval mijn geld weer zou moeten hebben. En aangezien ik een student ben en hard moet werken voor mijn geld vind ik het erg vervelend dat ik dit geld nog niet weer heb.
En ook alle kosten voor het bellen naar de consumenten service lopen nu erg op. Aangezien ik telkens een half uur in de wacht zit en daarna moet vertellen wat er is, wordt ik weer door gestuurd, moet ik weer 10 minuten wachten en moet ik weer vertellen wat er is, wordt ik weer door gestuurd en moet ik weer tien minuten wachten. dus inmiddels zit je dan al weer een uur aan de telefoon. En als je opbelt en vraagt of ze je door willen verbinden met de afdeling: Album print service is dit een moeilijke vraag want het is nog niemand gelukt om dat in 1 keer te doen.
Wat moet/kan ik hier mee doen?
En het meest vreemde vind ik nog: Wij als consument moeten binnen 2 weken de betaling overmaken anders krijgen we het product niet in huis, en een bedrijf als hema kan er inmiddels al 7 weken over doen om mensen het geld weer te doen..?????? Volgens mij klopt er hier dan iets niet.
Ik zou graag een reactie willen, wat ik hier mee moet doen.
Alvast bedankt!