Mijn zoon van 23 heeft 4 jaar bij een bedrijf gewerkt.
En sinds de crisis heeft hij bijna geen werk gehad.En vanaf sepember 2009 helemaal geen werk meer.
Is toen ww gaan aanvragen,want onslag kon hij niet nemen.
In ieder geval hij heeft tot nu toe nog geen geld gehad.
Daar sta je dan.
Schulden komen alleen maar meer
Hij kan ze huur niet betalen,en ga zo maar door.
Er is al een advokaat er mee bezig.
Maar dat duurt toch allemaal veel te lang.
Help me aub met advies.