BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

heeft u al vaker klachten gehad over het bedrijf edelcollecties?

Bijdrage door gebruiker
10-06-2025
2316 keer bekeken
6 reacties

Mijn vrouw heeft een tijd geleden een muntencollectie besteld, betaald en ontvangen van dit bedrijf.

Ongevraagd werden er vervolgens andere munten en dergelijke toegestuurd, en werd er geld van de rekening afgeschreven. Dit laatste hebben wij terug kunnen boeken, en na een boze mail van mijn kant kregen wij op 3 april een excuusmaile terug waarin tevens stonde dat wij niets meer zouden ontvangen en dat er ook niets meer zou worden afgeschreven...tot vorige week... weer een envelop met een paar "waardevolle"munten, met tevens een nota van ruim 106 euro(!!) met de vermelding dat dit automatisch zou worden afgeschreven... is nog niet gebeurd, en ik heb wederom een boze mail gestuurd waarin ik verwijs naar hun mail van april...

Mijn vraag is dus": heeft U hier ervaring mee, en wat is er tegen te doen?

Vr. groet,

Hans Vlak

Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.