BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Heb ik recht op hulp en van wie?

Bijdrage door gebruiker
24-07-2011
12 reacties
Hallo,

Mijn huurwoning daar is een verwarmingleiding gaan lekken door slecht onderhoud. Mijn laminaat is verziekt en er is schimmel en nog niet droog.
De verzekering vergoed de woon kamer en kast.
Het is nog geen 3jaar oud.
Ik ben gehandicapt en weet niet hoe ik dit op moet lossen,de wooningstichting Vestia doen niks.
En door alergie en last van vocht door longziekte kan ik daar nit verblijven. De verzekering zegt dat het helpen van alle spullen niet hun verantwoording is,want hun kunnen er niks aan doen dat ik invalide ben en dat mijn dochter ook last van de schimmel heeft. Mijn hele huis heeft de zelfde laminaat,maar ik krijg alleen de woonkamer vergoed..
Ik moet zelf voor opslach en verhuizing van de spullen zorgen. Ik heb geen hulp en geen van de instantie wil mijn helpen . Ik heb stadsverwarming van eneco. Wie weet waar ik moet zijn. en heb het zin om een advocaat erbij tehalen?
Ik hoop hier mijn antwoord te kunnen krijgen. Ben ten einde raad.
Alvast vriendelijke bedankt.
met vriendelijke groet r.Bastijn
Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)