BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Heb ik recht op gehele vergoeding van wehkamp

Bijdrage door gebruiker
16-11-2016
6 reacties
Hallo ik heb bij wehkamp een wasmachine van whirlpool gekocht die mijn gordijnen heeft beschadigd door een rubber die is losgelaten in de wasmachine wehkamp wilde me in eerste instantie een tegoed geven om bij hun nieuwe gordijnen te kopen maar de gordijnen die ik heb hebben hun niet dus dat had ik geweigerd toen vroegen ze mij een bon van de gordijnen en foto s te sturen waarop ik een mail kreeg dat ze niks voor me konden doen toen ik ging speuren op internet kwam ik klacht.nl tegen en daar mijn klacht gedaan en op dezelfde dag kreeg ik nog een reactie van wehkamp dat ik mijn gegevens moest mailen ik had er al niet veel vertrouwen in maar toch maar gedaan vandaag kreeg ik een mail dat het naar hun verzekering ging en paar uurtjes later een mail dat ze een dagwaarde wilde vergoeden maar de dagwaarde klopt niet als ik het op internet zelf opzoek en heb ook gelezen dat gordijnen geen waarde verliezen of ze een maand oud zijn of zeven jaar toen ik dat had gelezen heb ik een mail terug gestuurd maar daar kreeg ik geen reactie meer op alleen een bedrag op me rekening een uur later en waarschijnlijk krijg ik de rest nagestort tot het bedrag compleet is wat hun voorstelde maar van dat bedrag kan ik niet dezelfde soort gordijnen voor terug kopen en bij laten maken kan ook niet vanwege kleurverschil en niet meer hebben van dezelfde stof kleur etc en ik vind reactie van wehkamp krijgen heel lang duren en moeilijk om degene die hier over gaat te bereiken tot zo ver mijn verhaal en mijn vragen groetjes Dina-1
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.