BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Heb een abonnement bij TELFORT en ben afgesloten door KPN, waarom is nog altijd

Bijdrage door gebruiker
19-01-2016
4 reacties
Heb een drie in een abonnement bij Telfort afgesloten en alles werkte prima, maar van de een op andere dag werd ik van alles afgesloten. Telfort beweert dat KPN dat heeft gedaan. Het duurt nu al 8 dagen dat ik geen tv kan kijken, niet bellen met vaste telefoon en ook niet internetten. iedere dag bel ik 0900 9596, maar schiet er niet mee op alleen maar kosten. Hebben jullie meerdere klachten hierover? ( was eerder bij KPN en sinds 2 maanden overgestapt.
Klachtenmailtjes sturen worden ook al niet beantwoord. Kunnen jullie misschien helpen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.