Ik had me aangemeld voor het Totaalplan van Hans Anders en betaal daarvoor maandelijks € 6.- maar ik heb me bedacht en me weer afgemeld met het verzoek de betaalde€ 30.- terug te storten op mijn rekening nu krijg ik een tegoedbon van Hans A.moet ik dit accepteren of kan ik mijn geld terugeisen.