BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

GSM.nl En telfort communicatie problemen.

Bijdrage door gebruiker
08-01-2009
3 reacties

Hoi,Ik heb in November een nieuwe Iphone besteld via GSM.nl.Zij hadden een heerlijke aanbieding om bij telfort mijn abonnement te verlengen. dus Nummerbehoud van Debitel naar telfort. Ik zou het nummer krijgen op 2-feb-2009 en ik zou een tijdelijk nummer krijgen voor de eerste paar maanden maar me nieuwe abonnement zou wel gelijk ingaan stond op het contract.een paar dagen 4 dagen geleden had ik opeens door dat er een hele grote smak geld van me rekening af was... wat bleek dus... telfort had het geld eraf gehaald. dus ik bellen naar telfort en het blijkt dat er bij hun in het bestand staat dat ik een prepaid heb.. en voor al dat geld op het internet heb gezeten met me Iphone.Na lange tijd praten heb ik door gekregen dat GSM.nl de fout dus had gemaakt. ik heb dus GSM.nl gebeld en kreeg eerst te horen dat ik bij telfort het geld terug moest vragen. waardoor ik weer telfort ging bellen die mij weer terug stuurde naar GSM.nl omdat het eigenlijk wel logisch is dat het hun fout is, omdat zij het verkeerd hebben doorgegeven aan telfort.het bellen naar GSM.nl was ik niet veel slimmer van geworden. ik heb alleen gehoord dat ik een mail moet sturen met de factuur en mijn klacht, toen vroeg ik waarom kan ik het niet via de telefoon doen, dat is toch 10x sneller en persoonlijker? zij hadden daar allemaal een leuke smoes op:"

Nee, wij kunnen u niet door verbinden. ze zijn intern bereikbaar en we doen dat niet meer, want het gebeurde vroeger te veel

". dus ik zeg kan ik dan geen mobiel nummer krijgen dat ik kan bellen of iemand waarmee ik het kan regelen aan de lijn krijgen?

Nee Nee, dat kunnen wij echt niet doen Meneer.

Na lang aan de telefoon gehangen te hebben ben ik niet verder gekomen en ben ik maar die mail gaan schrijven. Ik kreeg ommiddelijk een mailtje terug dus ik denk YESS!!!.. maar nee hoor het is een standaard mailtje, " het duurt ongeveer

1 a 2 werkdagen

dat U een reactie kunt verwachten " wat ik gewoon te kut vind, omdat ik gewoon dat geld nodig heb, dus ik gewoon nog een keer bellen dat ik een mailtje heb gestuurd, maar toen kreeg ik gewoon te horen" stuur maar nog een mail dat dit een belangrijk bericht is en dat het haast heeft.Ik een mailtje sturen weer. Ik de eerste volgende 2 dagen bellen dat ze het moeten behandelen. nu net een paar minuten geleden lees ik een mailtje dat ik het @#$@ing via de post moet sturen! ik denk !#@$%^$! waarom via de post het is even onpersoonlijk als een mailtje. ik heb

100 keer

gevraagt of ik iemand aan de telefoon kon hebben om mee te praten, maar dat kon dan weer niet...In dat zelfde mailtje stond dat ik

5 werkdagen

moest wachten op antwoord op de post.. wat ik echt te lang vind en onzin. ik blijf bellen en ik ga wel een brief sturen en ik blijf weer bellen.

Kan iemand mij Helpen/Tips geven om dit beter op te lossen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.