Enige tijd geleden heb ik mij, na de uitzending van Kassa, aangemeldt voor goudkoortsveiling. Er werden toen 5 gratis biedingen verstrekt bij aanmelden. Ik dacht, wat maakt het uit, laat ik eens meebieden. Toen heb ik niets gewonnen via de veiling. Enige tijd later kreeg ik een mail van Goudkoortsveiling.nl, en enige tijd later nóg weer één waarin stond dat ik 5 biedingen op mijn account kreeg bijgeschreven (dus 10 in totaal).Afgelopen week heb ik meegedaan aan biedingen en waarempel ook nog wat gewonnen. Er moet normaliter betaald worden voor biedingen, á 1,25 per bieding. Gezien het aantal maal wat er geboden wordt op een product komt het totaalbedrag wat aan biedingen wordt verdient vele malen boven de marktwaarde van het product. Mijn idee was dus dat voor het product betaalt wordt middels de biedingen, echter na het 'winnen' van de veiling kreeg ik een dag later een factuur. Hierop stond het bedrag waarmee ik had 'gewonnen' en verwerkingskosten, en daarbovenop nog de BTW. Ik heb direct een mail teruggestuurd dat ik van de koop afzie. In de algemene voorwaarden staat dat een bieder het recht heeft de producten binnen 2 weken terug te sturen. Er staat niets over annuleren van de koop. Wel staat er in de algemene voorwaarden dat er na het bieden een bevestiging moet worden gegeven in het menu 'My account'. deze optie is echter niet beschikbaar. Verder vind ik de algemene voorwaarden wat vaag geformuleerd. Uit de site en de handelswijze blijkt niet dat na het kopen van biedingen er óók nog eens betaald dient te worden voor de aanschaf van het product. Enig advies hoe nu te handelen? Ik heb al screenshots genomen van de algemene voorwaarden en verschillende pagina's. Ik ben in ieder geval niet van plan om te gaan betalen.