op ieder dossier worden buitergerechtelijke kosten gerekend die hoger trouwens zijn zoals staffel aangeeft. mag dit? dossiers lopen als van 2007 en heb een betalingsregeling daarmee en wordt iedere maand trouw voldaan. alle dossiers gaan over ziektekosten. Stom is mijn fout en eigenschuld. Maar buiteb gerechtelijke kosten op ieder dossier en nog gemiddeld hoger dan is toegestaan mag dat. scheeld soms 100 euro meer ook voor 1 -7-2012. heeft U hier een antwoord op. groetjes Henk Wolff