Er wordt bij ons gecollecteerd door de stichting ouders, kinderen en leukemie. Zij verkopen 10 kaarten voor € 6,95.
Deze actie wordt gecoordineerd door www.eenkaartmeteendoel.nl
Als ik beide namen echter probeer op te zoeken dan krijg ik geen website.
Hebben jullie eerder klachten ontvangen over deze stichting?