BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Girodmedical.nl

Bijdrage door gebruiker
12-12-2011
2 reacties
Hallo,

Via www.girodmedical.nl heb ik een koortsthermometer besteld en betaald op 4 november. Echter, ik heb deze bestelling nog steeds niet binnen. Nadat ik een paar dagen na mijn bestelling belde, kreeg ik slecht frans-talige mensen die wel engels spraken aan de telefoon en de vrouw gaf aan dat mijn betaling niet bij hun was binnen gekomen. Ik zou per mail een betalingsbewijs opsturen en daarop zouden zij contact met mij opnemen. Tot nog toe is dit niet gebeurd. Ik krijg op dit moment ondanks mailtjes en bellen geen contact meer met deze webshop. Mailtjes volgt geen reply op en telefonisch zijn ze via het NL'se nummer niet meer te bereiken.

Is hier evt. wat aan te doen en zijn er meer klachten over deze webshop?

Graag tot horens,

Fabienne
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.