Na het overlijden van onze ouders zijn mijn broer en ik nog gezamelijke rekeninghouders van hun bankrekening. Ik wil deze rekening opheffen of tenminste als mede rekeninghouder van deze rekening af. Het saldo op deze rek. is 0. Mijn broer weigert hiervoor te tekenen en de Bank kan niets zonder zijn handtekening. Mijn broer en ik hebben geen enkel contact meer met elkaar.
Weet iemand mogelijk een oplossing.