Hallo, Ik heb een probleem met t.n.t. post over het zoekraken van een pakket bestemd voor het buitenland (spanje)
Omdat een medewerker van t.n.t. post een verkeerde barcode op het pakket heeft geplakt werd mijn claim voor vergoeding afgewezen.Weet iemand of er ook een geschillen commissie bestaat voor dit soort zaken bedankt voor een evt.reaktie
Groetjes piet.