Hoi,
Ik heb 3 jassen besteld bij goeimode.nl, voor € 0.00. Ik wil ze wel hebben. Maar nu mailen ze mij dat ze mij 3 dagen erna een mail hebben gestuurd, met een voorstel van hun. Deze mail heb ik, naar mijn weten nooit ontvangen. Hierin zou het volgende gestaan hebben:
>> Op 3 december stond er op onze website Goeiemode.nl een winterjassen
>> sale waarbij een jas van Chamonix te koop stond voor € 0. U heeft
>> daar drie van besteld. U begrijpt dat deze prijs helaas niet kan kloppen.
>> De juiste prijs van de jassen is € 39,95.
>>
>> Graag hoor ik zo spoedig mogelijk van u of u de jas wilt bestellen.
>> In dat geval bieden wij u een korting aan van € 7,50, de jas kost dan
>> €
>> 32,45 in plaats van € 39,95. U kunt het bedrag van € 97,35
>> overmaken op ons bankrekeningnummer 5253178 onder vermelding van
>> Softshell jas Chamonix, Zwart en de juiste maat. Indien u wilt afzien
>> van de aankoop ontvang ik graag uw bankgegevens zodat wij de
>> verzendkosten van € 5,95 kunnen terugstorten op uw rekening.
>>
>> Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
>>
>> --
>> Met vriendelijke groet,
>>
>> Team Goeiemode
>>
>> Amphoraweg 18
>> 2332 EE Leiden
>> T 071 82 00 333
>> E Klantenservice@goeiemode.nl
>> W www.goeiemode.nl
Als ik deze mail had gelezen, had ik hier zeker op geantwoord. Ik ga er dus vanuit dat het hun fout is, en dat zij mij de jassen moeten leveren, zeker daar ik direct heb betaald via ideal en deze betaling is geaccepteerd. Daarbij komt dat ik pas gisteren (20-12-11) reageerde waarom ik de jassen nog niet ontvangen had. Dus als ik een mail op 6-12-11 verzend en in 2 weken geen reactie heb ontvangen, weet ik niet waar ze daar bij goeiemode.nl mee bezig zijn. Ik zou na 1 week al eens een herinnerings mail gestuurd hebben met het voorstel, en mocht ik binnen de leveringstijd van 5 tot 10 dagen geen antwoord hebben ontvangen zou ik het overgemaakte bedrag (verzendkosten) alsnog hebben teruggestort, en niet pas ik actie komen als de klant na 12 werkdagen gaat informeren hoe het is gesteld met zijn bestelling. Wat moet ik doen?
Mvg Roger Driessen