ik heb 8 mei 2010 een vordering van een gerechtsdeurwaarder ontvangen mbt servicekosten voor het jaar 2006 van een woning waar ik gewoond heb, omstreeks december 2006 ben ik verhuisd.
Ik heb nog nooit een rekening, aanmaning, aangetekende brief etc ontvangen. Ik wil natuurlijik bezwaar maken maar moet ik toch de opgesomde kosten ondanks het aanstaande bezwaar betalen.