sedert 22 jaar haal ik bij de gemeente een Attestatie de Vita =verklaring vann in leven zijn=
deze was tot heden 4x per jaar gratis i.v.m.mijn pensioen van uit de Antillen.
Sedert december is die verklaring 2x per jaar nodig.
Ga vanmorgen een nieuwe verklaring halen en moet daarvoor nu € 11.80 per keer betalen, is wel veeeeel voor een klein ensioentje.
misschien is dit een aandachtspunt.
met vriendelijke groet,
mevr.van schie