Ik had een langlopend conflict met mijn tandarts over het trekken van mijn boventanden en het leveren en plaatsen van een nieuwe bovenprothese. Deze behandeling is nooit uitgevoerd daar ik al jarenlang een bovenprothese heb. Wel werden er onder tanden getrokken en een partiële onderprothese aangevuld met nieuwe tanden. De tandtechnieker bevestigde mij nooit een opdracht voor het maken van een bovenprothese te hebben ontvangen. De tandarts bleef volhouden dat dit wel het geval was geweest. Op mijn vragen aan hem werd niet gereageerd. Na enkele maanden gaf hij toe mij verwisseld te hebben met een andere patient. Probleem leek opgelost.
Ik heb nu een nota van hem ontvangen met als omschrijving "C13 Probleemgericht consult 20,08 euro". Een door hem veroorzaakte fout hoef ik toch niet te betalen? De verzekering betaald niet.