begin augustus kreeg ik van TOMTOM het aanbod om mijn oude tomtom in te ruillen voor een nieuwe [voor de oude, ik had hem overigens net een half jaar!] zouden geen nieuwe kaarten meer gemaakt worden. Ik ben ingegaan op het aanbod: mijn oude heb ik teruggestuurd [ik zou daar 170 euro voor ontvangen], mijn nieuwe besteld; deze had ik binnen 2 werkdagen.
Echter: het geld van die oude tommtom [170 euro] heb ik nog steeds niet mogen ontvangen! In de voorwaarden stond dat dit binnen zes weken overgemaakt zou worden, dus 20 sept uiterlijk.
Ik heb 3x gemaild, 2x gebeld en 2x een brief gestuurd, ik krijg echter geen reactie. Niet meer dan 'we zijn er mee bezig.
Ik heb vandaag een ingebrekestelling gestuurd. Maar ik vrees alweer het ergste. Ik ben werkelijk zeer nijdig over deze gang van zaken bij TomTOm. Heel graag advies over de volgende stap die ik moet nemen?