Beste mensen.Op de telegraaf.nl kom ik een advertentie van google tegen met de naam Geldopwielen.nl met als boodschap je kunt min 250,00 verdienen als je reclame op je auto zet.Je kunt het bedrag verhogen door verschillende factoren zoals hoe oud is je auto en woon je in de randstad.Nu heb ik die tarieflijst gezien en klinkt niet slecht als je zo minimaal 250,00 euro per maand kunt verdienen.Maar nu komt het.Je moet eerst 45,00 euro betalen voor inschrijving en daarna elke maand 9,00 euro.Hier word ik toch echt misselijk van moet je alweer gaan betalen voor een bijbaantje.Stel dat mijn werkgever ook elkemaand een bijdrage vraagt voor de uren die ik langer werk.Zijn er mensen die ervaring hebben met Geldopwielen.nl